Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility0
 
A A A K
SmodBIP

Deklaracja dostępności

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sępólnie Krajeńskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony biuletynu informacji publicznej Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Sępólnie Krajeńskim.

Data publikacji strony internetowej:

Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie mogą występować grafiki i odnośniki, które nie posiadają alternatywnych opisów lub zawierają opisy niejednoznaczne.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Opisy alternatywne będą sukcesywnie uzupełniane.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Grzegorz Bartczak — mailowo sekretariat@zspsepolno.pl lub telefonicznie +48 52 388 21 07.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:

  • Grzegorz Bartczak
  • ul. Przemysłowa 15, 89-400 Sępólno Krajeńskie
  • e-mail: sekretariat@zspsepolno.pl
  • telefon: 52 388 21 07

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sępólnie Krajeńskim znajduje się przy ul. Przemysłowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

  • Do budynku prowadzą trzy wejścia, z czego jedno – główne – o szerokości powyżej 90 cm.
  • Główne wejście wyposażone jest w podjazd, który umożliwia łatwy dostęp dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
  • Na parterze budynku znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się osobom niepełnosprawnym jedynie po parterze – brak windy uniemożliwia dostęp do wyższych kondygnacji.
  • Przed budynkiem znajduje się jedno miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
  • W budynku nie ma windy.
  • Dla osób na wózkach dostępny jest jedynie parter budynku. Pomieszczenia znajdujące się na wyższych kondygnacjach nie są dostępne z powodu braku windy. W przypadku potrzeby obsługi interesanta z niepełnosprawnością ruchową, pracownik merytoryczny może zejść na parter.
  • Brak oznaczeń w alfabecie Brajla oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.
  • Brak systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • W budynku nie ma mobilnej pętli indukcyjnej.
  • Istnieje możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego.
  • Do budynku można wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym.

Raport o stanie zapewniania dostępności
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - stan na dzień 01.01.2025



Opublikował: Sebastian Świderski
Publikacja dnia: 01.04.2025
Podpisał: Eugeniusz Szwochert
Dokument z dnia: 17.03.2021
Dokument oglądany razy: 1 154